POMALUTKU ZBLIŻAMY SIĘ DO ROZPOCZĘCIA SEZONU!

Grafiki na wrzesień już gotowe.
Wprowadziliśmy kilka zmian w porównaniu z zeszłym rokiem – dlatego prosimy o szczegółowe zapoznanie się z zajęciami

Nowości zaznaczone kolorem czerwonym 🙃🙃🙃
DLA POCZĄTKUJĄCYCH – Boisz się, że nie nadążysz za grupą? Zacznij od początku! Na tych zajęciach nauczysz się podstaw aerobiku, zumby i stepu. Prawidłowa technika wykonywania ćwiczeń daje najlepsze efekty i gwarantuje brak kontuzji.
POWER SLIM – To zajęcia o prostej rozgrzewce i intensywnych ćwiczeniach zarówno na górne jak i dolne partie Twojego ciała. Jeśli dokuczają Ci zbędne kilogramy bądź chcesz utrzymać dobrą formę te zajęcia są właśnie dla Ciebie!
TABATA/stretching – intensywny trening interwałowy angażujący wszystkie mięśnie. Wpływa on korzystnie na metabolizm i redukcję tkanki tłuszczowej oraz poprawia wydolność. Trening zakończony jest dłuższym rozciąganiem.
FAT BURNER STEP – Chcesz zgubić tkankę tłuszczową? Te zajęcia są właśnie dla ciebie. Choreografia z wykorzystaniem stepu utrzymująca stałe tętno pomoże Tobie osiągnąć sukces!

TOTAL MIX – Chcesz mieć wymodelowane ramiona i smukłą sylwetkę, te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Wzmocnisz całe ciało, a co za tym idzie będziesz miała więcej siły na trudy codziennego dnia!
PŁASKI BRZUCH – Pełna dynamizmu rozgrzewka przygotuje Cię do 30 minutowego treningu brzucha, podczas którego zniknie niechciana „oponka”, a pojawi się płaski i wymodelowany brzuch.
ZUMBA – Fuzja tańca i aerobiku zainspirowana latynoskimi rytmami. Zapraszamy wszystkich, którzy kochają się ruszać. Kroki są proste i pozwolą Tobie zapomnieć choć na chwilę o codzienności.
BODY CROSS – dawniej nazywany treningiem funkcjonalnym. Angażuje wszystkie partie mięśniowe. Jest to trening siłowo – kondycyjny. Do ćwiczeń wykorzystujemy m.in. kettle, piłki lekarskie, sztangi, ciężarki, liny, skrzynie oraz TRX. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą spróbować swoich sił!!!
ABT -Jędrna pupa… zawsze o niej marzyłaś? Szczupłe uda i wyrzeźbiony brzuch? Teraz dzięki odpowiednim ćwiczeniom uzyskasz wymarzony efekt! Spróbuj a na pewno się nie rozczarujesz.
ZDROWY KRĘGOSŁUP – to trening dla każdego bez względu na wiek i poziom aktywności fizycznej. Celem zajęć jest wzmacnianie kręgosłupa i wszystkich mięśni posturalnych. Dzięki tym zajęciom zredukujesz bóle okolic kręgosłupa, poprawisz komfort funkcjonowania całego ciała, poczujesz przypływ energii i ogólnej sprawności. Treningi poniedziałkowe to praca z ciałem, w treningach środowych wykorzystywane są duże i małe piłki oraz laski gimnastyczne.
LIGHT+50 – zajęcia ogólnorozwojowe za pomocą , których wzmocnisz wydolność tlenową i siłę mięśni. Poprawisz równowagę i koordynację ruchów. Zajęcia dla Pań i Panów.
AKTYWNE 9 MIESIĘCY – zajęcia dla kobiet w ciąży po I trymestrze, średniointensywne łączące elementy pilatesu z aerobikiem i ćwiczeniami na dużych piłkach, aby złagodzić Twoje dolegliwości w okresie ciąży i zapewnić Ci w miarę możliwości, jak największą sprawność i przygotowanie do porodu.