Od 3 września

Grafik zajęć

Z

Cycling

na zajęcia obowiązują zapisy!
osobiście lub telefonicznie 52 39 700 20

 

Z

Total mix

Chcesz mieć wymodelowane ramiona i smukłą sylwetkę, te zajęcia są właśnie dla Ciebie. Wzmocnisz całe ciało, a co za tym idzie będziesz miała więcej siły na trudy codziennego dnia!
Z

Płaski brzuch

Pełna dynamizmu rozgrzewka przygotuje Cię do 30 minutowego treningu brzucha, podczas którego zniknie niechciana „oponka”, a pojawi się płaski i wymodelowany brzuch.

Z

Body Cross

Dawniej nazywany treningiem funkcjonalnym. Angażuje wszystkie partie mięśniowe. Jest to trening siłowo – kondycyjny. Do ćwiczeń wykorzystujemy m.in. kettle, piłki lekarskie, sztangi, ciężarki, liny, skrzynie oraz TRX. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą spróbować swoich sił!

Z

Light+50

Zajęcia ogólnorozwojowe za pomocą , których wzmocnisz wydolność tlenową i siłę mięśni. Poprawisz równowagę i koordynację ruchów. Zajęcia dla Pań i Panów.

Z

Zdrowy kręgosłup

Trening dla każdego bez względu na wiek i poziom aktywności fizycznej. Celem zajęć jest wzmacnianie kręgosłupa i wszystkich mięśni posturalnych. Dzięki tym zajęciom zredukujesz bóle okolic kręgosłupa, poprawisz komfort funkcjonowania całego ciała, poczujesz przypływ energii i ogólnej sprawności. Treningi poniedziałkowe to praca z ciałem, w treningach środowych wykorzystywane są duże i małe piłki oraz laski gimnastyczne.

Z

Aktywna mama

Zajęcia dla nowo upieczonych mam po zakończonym połogu, które pozwolą zadbać o kondycję i wzmocnienie ciała po okresie ciąży stopniowo wracając do aktywności fizycznej. Trening łączy elementy pilatesu z aerobikiem. W odróżnieniu od innych form aktywności fizycznej zajęcia Aktywna Mama pozwalają na udział dzieci w zajęciach, jeżeli Młoda Mama nie ma z kim zostawić malucha.

Z

ABT

Jędrna pupa… zawsze o niej marzyłaś? Szczupłe uda i wyrzeźbiony brzuch? Teraz dzięki odpowiednim ćwiczeniom uzyskasz wymarzony efekt! Spróbuj a na pewno się nie rozczarujesz.

Z

Zumba

Fuzja tańca i aerobiku zainspirowana latynoskimi rytmami. Zapraszamy wszystkich, którzy kochają się ruszać. Kroki są proste i pozwolą Tobie zapomnieć choć na chwilę o codzienności.

Z

Step funkcjonalny

Proste i męczące ćwiczenia z wykorzystaniem stepu to atuty tych zajęć. Ten trening to połączenie łatwych elementów ze stepu tradycyjnego z elementami ćwiczeń wzmacniających pozwalających kształtować główne partie mięśni oraz spalać bardzo duże ilości kalorii poprzez wprowadzanie elementów interwałowych. Na zajęciach poniedziałkowych trening z wykorzystaniem obciążeń własnego ciała, w środy z wykorzystaniem sprzętu typu: hantle, taśmy itp.

Z

Aktywne 9 miesięcy

Zajęcia dla kobiet w ciąży po I trymestrze, średniointensywne łączące elementy pilatesu z aerobikiem i ćwiczeniami na dużych piłkach, aby złagodzić Twoje dolegliwości w okresie ciąży i zapewnić Ci w miarę możliwości, jak największą sprawność i przygotowanie do porodu.

Klub Fitness

Dołącz do nas!

Nie zwlekaj dłużej i dołącz do naszego klubu fitness już dziś!

Kontakt

Fitness Club KaNaMa

52 39 700 20

ul. Huberta Wagnera 3, 89-604 Chojnice

Obserwuj nas na Facebook!